Groupon.pl - rok na rynku i 290 milionów oszczędności

2011-04-15

Rozwijający się niezwykle dynamicznie serwis Groupon.pl na kilka dni przed swoimi pierwszymi urodzinami ogłosił, że jego użytkownicy zaoszczędzili dotąd 290 milionów złotych.

Idea zakupów grupowych, utożsamiana z globalną siecią Groupon, której częścią jest polski serwis znany wcześniej jako CityDeal, zyskuje powoli coraz większe zainteresowanie. Według statystyk Gemius, co piąty internauta w Polsce odwiedził witrynę Groupon.pl, a na iście mailingowej zapisało się już 3 miliony osób. Wspomniany serwis jest także potentatem polskiego rynku zakupów grupowych.
 

Cała przygoda Polaków z Grouponem i oszczędzaniem zaczęła się prawie rok temu. Pierwszą ofertą był zniżkowy bon do warszawskiej restauracji sushi. Produkt o nominalnej wartości 80 zł, sprzedawany za 40 zł został wybrany przez 155 osób. W ciągu kolejnych 12 miesięcy Groupon.pl zaproponował 5 tysięc ofert. Oszczędności do grudnia zeszłego roku wyniosły 100 milionów złotych. Rok 2011 to prawdziwa eksplozja popularności polskiego Groupona - w pierwsze cztery miesiące użytkownicy serwisu zaoszczędzili na zniżkowych kuponach 190 milionów złotych. Daje to łączną kwotę 290 milionów w ciągu roku.



 

 

Poniższa infografika pokazuje jak wygląda dziś polski Groupon. Najwięcej użytkowników znajdziemy w Warszawie - prawie 30%. Podobnym zainteresowaniem, około 10 procent cieszą się usługi Groupona w Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu. Co miesiąc do listy miast gdzie dostępne są usługi zakupów grupowych dołączają dwa nowe.

 

Źródło: media2.pl
 

Oceń newsa: 00

Komentarze czytelników

Aktualności według kategorii